سوالات متداول

سوالات متداول

allie-smith-HwbSRFerbvg-unsplash
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ :شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی یا شماره موبایل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطالعات کاربر” امکان “ویرایش اطالعات” وجود دارد. .

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ :لطفاً ایمیلهای اسپم (spam(خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.

آیا میتوانم به اطالعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

آیا میتوانم به اطالعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

ثبت و پیگیری سفارش

دوست دارم از داروخانه دکتر زاده محمدخرید کنم، اما هنوز کامالً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟

اسخ: داروخانه دکتر زاده محمد با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی داروخانه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد داروخانه اینترنتی دکتر زاده محمد استفاده کنید.

آیا برای خرید از داروخانه دکتر زاده محمد، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ :بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کاال را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در وب سایت میتوانید :
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست عالقه مندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصوالت قرار گیرید
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ :شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید .

آیا میتوانم برای شخص دیگری از داروخانه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ :بله، پس از انتخاب کاالهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در چند مرحله تکمیل خواهد شد: ۱ )ورود به سایت داروخانه دکتر حاجی نژاد، ۲ )اطالعات ارسال سفارش، ۳ ) بازبینی سفارش و ۴ )اطلاعات پرداخت. در مرحله اطالعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کاال باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟

پاسخ: وب سایت داروخانه دکتر زاده محمد با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعالم میکند. همچنین برای اطالع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید.

آیا میتوانم کاالهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ :خیر، در حال حاضر تنها کاالهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت داروخانه دکتر با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند.

میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ :تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصالح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مجموعه تماس بگیرم؟

پاسخ :خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطالع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مجموعه دکتر زاده محمد با شما تماس خواهند گرفت.

کاالهای عرضه شده در داروخانه اینترنتی دکتر زاده محمد کاالهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ :گاهی به دالیل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کاالها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعالم زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال مجموعه دکتر زاده محمد تالش میکند تا این کاالها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

آیا ممکن است کاالیی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟

پاسخ :کاالهای دارای قیمت که در سایت داروخانه دکتر زاده محمد با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار داروخانه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کاالها نیازی به استعالم موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کاالها در صورت ثبت سفارشها با تعداد باال و همزمان، ممکن است موجودی آن کاال به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کاال میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کاالها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.

آیا تعداد خرید از یک کاال در داروخانه دکتر زاده محمد محدودیتی دارد؟

آیا تعداد خرید از یک کاال در داروخانه دکتر زاده محمد محدودیتی دارد؟

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟

پاسخ :همگی کاربران داروخانه میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دکتر زاده محمد، هزینه سفارش را به صورت آنالین پرداخت کنند.

با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ :شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت داروخانه دکتر زاده محمد، هزینه سفارش را به صورت
آنالین پرداخت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ :گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معموالً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت داروخانه دکتر زاده محمد امن است؟

پاسخ :پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از داروخانه دکتر زاده محمد که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس(Bar Address ، (در مرورگر (Browser (وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، httpsوجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطالعات از وجود قفل طالئی رنگ در قسمت باال و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطالعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطالعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارشها

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟

پاسخ : هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.

آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ :بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟

پاسخ :زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

پاسخ :زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

پاسخ :همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای داروخانه پنبه میشوند.

آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ :بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/

خدمات پس از فروش

اگر کاالی ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ :با خدمات پس از فروش تماس بگیرید از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه “تماس با ما “

اگر کاالی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ :با خدمات پس از فروش تماس بگیرید از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه “تماس با ما ” قیمتها در داروخانه دکتر زاده محمد

آیا قیمت محصوالت در سایت داروخانه دکتر زاده محمد به روز هستند؟

پاسخ :بله، داروخانه دکتر زاده محمد به طور منظم و روزانه قیمت محصوالت عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.

آیا قیمتهای داروخانه دکتر زاده محمد نسبت به بازار ارزانتر است؟

پاسخ : سیاست قیمت گذاری در داروخانه دکتر زاده محمد مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ :بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبدخرید
  • شرح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • فیلدهای سفارشی
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0